Pages

Sunday, July 17, 2011

minum petang

salam.....

Tengahari pergi putrajaya tengok festival bunga petang pergi minum dekat keramat kedai Amat Jus Buah Gelas Besar nama kedai tuu...Mak aku laa nak sangat pergi,nak merasa minum gelas besar dan tahu bakar..Aku bangun je tido jee mak aku suruh bersiap,aku pon pergi laa bersiap...kuar rumah pukul 6 lebeh kot...


ini laa nama kedai die...depan masjid dan sek rendah dato keramat..
Orang yg tukang amek order tu pon ok laa..lawak gilerrr, gelak besauu aku kat situ hahaha....Dia tak bagi menu pandai2 laa korang tnye die air ape yg special....

Pokcik tu datang2 terus ckp... " kite ada menu special utk lelaki iaitu air jus madu tiga,kalo nak madu empat kena tanye salleh yaccob hahaha sengalll!!!......
Masa time aku,aku blurrr tak tahu nak minum ape..yg lain semua dah order..Aku pon tnye pakcik tu ape yg special lagi...Kite org ada jual air ketenangan .. haaa air kosong ke??  tak laa air pisang + coklat  ...Aku ingat pakcik tu gurau2 rupanye betoi2 hahaha.....apple+coklat pon ada...okey laa aku pon order apple+coklat...pakcik tuu sbnarnyee nak masuk maharajalawak kuannggkuanggg .....
ini laa die apple+coklat..perhhh tenang laa sgt naek poning kepala aku minumm..naseb baek aku xorder pisang+coklat.....konpomm esok tak boleh bangun kalo aku order pisang+coklat...
ini madu tiga...laici+apple kot....mak aku pnye ni hehe



ini laaa semuanyeee.... sungguh meriahhh kan...

tamakkk!!!!

baget tenang laaa tuuu..... miahaha 

chaw kuey teow besar RM4.50 ...no bad laa masin sikit....

Tahu Bakar sodap jugakk....

keropok lekor....


perhhhh kuat betoi minum....masing2 jln pewot kedepan miahaha....

Okey laa kalo nak pergi just lepak2 minum air...tak silap aku air buah RM2,kalau campur mcm kite org minum ni RM2.50 okey kan kan kan...gelass basarrr taww nak besar lg pon ada ......

No comments:

Post a Comment