Pages

Wednesday, October 27, 2010

Miss u & Love u arwah iya (Linda).

Hanya tinggal kenangan...

opsssss aurat plak huhu ni je gmbr yg ada....Mase ni kt rumah aku kt serendah tahun 2007 0r 2008.Iya selalu dtg rumah sabtu ahad kalo boring2..Kite org xde rahsia,iya thu semua tentang diri aku,aku berkawan dgn sape iya sorang je yg thu tp 2 semua dlu....






Iya n mak nah (mak iya).Time ni iya sihat lagi boleh senyum n bangun..
..

Iya masih tersenyum walaupun dalam keadaan sakit.Waktu ni iya dah xlarat nk bangun.Budak kecik 2 anak buah aku (syaza).Time ni bkn hari jadi sape2 tp Iya nk mkn kek 2la ayah dia beli kan selagi masih boleh mkn.

Mimi (abg iya) abg2 die semua sayang die..yelaaa sape yg xsayang adk kan? dah la satu2nye adk perempuan..

Mase ni kt hospital iya xbleh nk ckp,mkn pun bubur je..Iya menderita sakit barah otak  2tahun lebih dari umur dia 15tahun-17tahun..

Masa Iya sakit aku jarang dtg melawat sbb sbuk dgn keje,bila Iya terlantar xbleh bercakap aku sedih sgt2 byk bnda yg aku nk cite tp xsempat...


Iya pergi tinggalkan aku :( 24/10/2010 hari ahad jam 6am ..Pagi 24hb aku rase sejuk sgt badan2 aku ni mcm nk demam maybe arwah dtg xlame lpas 2 mak aku kejut ckp Iya dah meninggal huhu aku rase mcm xcye je  ..Semoga rohNya berada di tempat orang2 yg beriman aminnnn....



Kami Seha,Wawa&Iya mmg rapat....

Iya.........Gelak ketawamu tidak dapatku dengar lagi.Dulu kita selalu gelak,mandi,tido bersama2 tp semua 2 hanya sementara.Tuhan lebih sayangkan Linda....Wawa akan sentiasa merindui Iya Love u iya............

No comments:

Post a Comment