Pages

Monday, November 22, 2010

Pencuri

Kejadiaan ni berlaku dalam pukul 7 lebih,nasib baik time ni aku baru je balik keje...Hilang laa 800 lebih huhu salah aku jgak sblm blik tak buat pickup huhu nseb baik xkena ganti :(.

Biase laa semua pasaraya mst ada pencuri pnye..Tempat keje aku ni dah byk kali kna curi biase laa pekerja semua perempuan,kawasan tempat keje pon sunyi ada guard pon xbleh pakai...

Ada yg mencuri duit mcm video kt ats ni,ada yg curi barang,barang skali curi bkn RM50 RM100 skali curi beribu.. Ada satu kejadian berlaku,time 2 aku tgh berkeje, dtg 3 orang bangsa india 2lelaki 1perempuan.. sowang lelaki ni g belakang beli air,lepas dia bayar air die borak dgn guard..sowang lg lelaki ni borak dengan cashier aku pon join layan huhu.. Sampai xperasan yg pompuan 2 amek barang ada laa dlm 4 kotak collegen perhhh 1 kotak RM400 ada RM 300 lebih bayangkan laaa.. Nak tahu die letak kt mane?? Kat dalam kain pas2 terus die keluar.. India 2 mmg suspek sampai  kat perak die sampai n mencuri..

Bukan india je jd pencuri cina,melayu,bapok2 pon pencuri jga taw...mcm perdana menteri kite ckp 1malaysia haha yg tua yg muda pon mencuri jgak..

Banyak juga pgalaman aku...

P/S: Jangan tiru aksi diatas..^^

No comments:

Post a Comment