Pages

Monday, June 13, 2011

DiNner Timeee

Hari tu aku pergi makan kat Kuala Selangor,balik kerja jee acha terus ajak g makan kat  kuala selangor naseb baek sg.buloh - kuala selangor tak jauh tu pon sebab ada orang nak belanje lalalala....
Kat sini la tempat aku makan malam,Restoran cina 1st time aku makan kat restoran cina taw..dorang dah 2 3 kali makan kat sini...


Air longan dan fresh oren

Acha sibuk melayan kerenah  anak2 dia...Biasa la org dah ada anak nak makan pon kdg2 tak sempat...
yuhuuu makanan dah sampai...makanan yg Dorder ikan siakap,udang goreng tepung,kerang pedas,lala pedas jgak kot,tauhu masak tiram,sayur campur,sotong goreng tepung...
selamat tinggal meja makan
shopping time...beli ikan masin


Ini laa dia yg belanje kite org... RM 200 lbeh laa jgak habiss...

Aku xbape minat sangat masakkan org cina, dah  kate org melayu mst nak sambal belacan jgak..order kerang pedas tp mcm kerang masak kicap manis jee aduhhh naseb baek org belanje(byk songeh plak aku ni) ... Ni 1st time dan last aku mkan kt restoran cina kot...kalo ada org belanje aku mkn laa hehehe..

xsuka..xsuka..xsukaa!!!

No comments:

Post a Comment