Pages

Wednesday, December 8, 2010

menangis...

video
ni laa anak buah yg selama ini aku juga tp aku xbape jge sgt kakak aku yg jge selebihnya hehe... Nak tgk x die nangis...

video
Macam ni laa dia seharian xsah laa kalo dia xnangis.... Tension jgk tp nk wat mcm mane kan, kalo anta umah org mmg xsnggup org nk jge xpasal2 nnt kes dera plak jdnya....

Sampai 2orang yg jge die, Aku tukang masak n kakak aku jge die.. Kalau kakak aku jge sorang xmkn laa kakak aku 2.. Sebab dia tido dlm buai kena sentiasa buai dia.....

Bila Nak tido mesti mnangis muhammad2 ape nk jd ni....

No comments:

Post a Comment