Pages

Friday, January 14, 2011

Jalan-jalan cuci mata


Salam

Dah lame aku xkuar jalan2 habiskan duit hehe^^
Semalam 13jan 2011 aku kuar dr pukul 1pm-5pm jalan sowang2 mcm org xbpe nk gila laa huhu... dari rumah aku naik lrt kt chan sow lin turun kt plaza rakyat singgah Mydin... ronda dalam mydin pon nk dkt sejam ada la beli barang sedikt ^^..

Dari Mydin plaza rakyat aku singgah kt central market(cm) masuk dalam cm hmm xde ape yg mnarik huhu aku teruskan destinasi ke masjid india... Dalam perjalanan dok pikir nk mkn kt mane tiiinkk dapt ideal nk mkn kt KFC ^^.. Aku pon berehat sebentar kt KFC tgk jam dh pukul 3lebih huhu baru nk mkn tgh ari ape lg order snack plate..tgh sedap mkn ada plak mamat office ni tnye aku "ada org x" ..aku pon jwp "xde" die pon ddk n mkn semeja ehh bkn semeja sebaris dgn aku hehe.. Terpakse mkn ayu2 skit hahahaha


Siap2 mkn aku pn teruskn perjalanan aku... biase la kalu kuar msjid india mst beli  SHAWL ^^
mmg murah kt c2... kalo nk bniaga pon boleh jom layannnnnnnnnn
shawl anting2 ni rm9.80sen kalo beli 1kodi 20pcs rm140 untung kn...
Tudung rm2 ringgit pon ada ^^  


 Murahkan pilih pnye pilih,aku pon beli laa

RM 5

RM2
2helai jee baget dh lari laa hehe kalo ikotkan nafsu  semua nk aku beli ^^..
Beli byk2 pon bkn aku pkai sgt huhuhuhu

No comments:

Post a Comment